.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان

شمال نیوز: وزیر جهاد کشاورزی طی حکمی "علیرضا شعبانژاد " را به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز، در حکم صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "انتظار می رود در راستای تحقق اهداف دولت عدالت محور  با بهره گیری از امکانات و انتخاب نیروهای متخصص، متعهد و  با اعمال نظارت دقیق پیگیری امور در اجرای اهداف و سیاست های بخش کشاورزی گام های موثری بردارید."

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي گيلان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی آزمایش الهی و افتخار است.

حجت الاسلام علی اصغر جهانی با بیان اینکه برای رشد و شکوفایی جامعه مدیران باید صداقت پیشه و عدالت محور باشند، افزود: مدیران نظام اسلامی باید خدمت بی‌ منت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در ادامه ضمن تاکید برحضور حداکثری تمامی آحاد مردم در انتخابات، تصریح کرد: حضور حداكثری مردم در انتخابات موجب یاس و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي گيلان انتخابات را از مظاهر اصلی حماسه سیاسی دانست و گفت: گفتمان انقلاب اسلامی امروز در سطح منطقه به خوبی جا افتاده است و حضور حداكثری مردم در صحنه، اقتدار این گفتمان در سطح جهان را استمرار خواهد بخشید.

وی همچنین تصریح کرد:  استکبار جهاني براي کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات تلاش مي کند ولي مردم با حضور پرشور در انتخابات نشان مي دهند که همواره به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پايبند و معتقد هستند.

جهانی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب با نامگذاري امسال به عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نقشه راهي را ترسيم کردند که اگر ملت ايران به درستي در اين راه قدم بردارد، هيچ توطئه و تحريمي قادر نخواهد بود مسير توسعه ايران اسلامي را متوقف کند.

در ادامه این مراسم از زحمات "اردشیر روحی ماسوله" رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان تقدیر و "علیرضا شعبانژاد" به عنوان رئیس جدید سازمان معرفی شد. /ف

/مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.